• 1 augustus 2024

Amsterdam, 31 juli 2024 - Personio en 7people presenteren de eerste People & Culture IMPACT Awards, waarbij de meest inspirerende Nederlandse HR-professionals in het zonnetje worden gezet. Deze professionals, die waardevolle inzichten en strategieën bieden voor HR-managers, zijn onmisbaar geworden in de hedendaagse bedrijfswereld. Of het nu gaat om externe HR-adviseurs, opkomende HR-influencers of ervaren collega's, HR-professionals zijn tegenwoordig net zo divers als hun expertise. Ze voorzien hun teams voortdurend van actuele inzichten en waardevolle tips die een grote toegevoegde waarde kunnen hebben.

Beeld Personio en 7people introduceren People & Culture IMPACT Awards - nomineren mogelijk tot 8 augustus

Er zijn vijf Award-categorieën waar HR-professionals voor kunnen worden genomineerd:

• Talent Acquisition
  • Learning & Development
  • Benefits & Ways of Working
  • Leadership
  • Culture & Engagement

Nominaties kunnen tot 8 augustus ingediend worden. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens een feestelijke awardshow op 5 september bij Pllek in Amsterdam.

Kijk voor informatie over de People & Culture IMPACT Awards of om iemand te nomineren op:https://www.personio.nl/people-culture-awards/

Met HR-software voor het MKB automatiseert en vereenvoudigt Personio jouw HR-taken. Zodat je tijd overhoudt voor wat echt belangrijk is: mensen!
Bezoek de website of boek een online demo!