Vodafone heeft de award ontvangen voor zijn volledig verbouwde hoofdkantoor in Maastricht, dat begin vorig jaar is geopend. Hierbij zijn de merkwaarden van het telecombedrijf zichtbaar gemaakt via het concept The Changing Workplace.
Toptalent aantrekken
Vodafone heeft hiermee Het Nieuwe Werken omarmd en op zichzelf betrokken. De werkomgeving is in dit concept een strategisch middel van de organisatie om efficiënter en effectiever te werken, de klant centraal te stellen en medewerkers aan zich te binden en toptalent aan te trekken.
“We zijn bijzonder trots op deze onderscheiding die we zien als een erkenning van onze visie,” vertelt Tjeu Verheijen, Innovation and Capital Property Projects Manager @Vodafone. “Wij vinden dat kantoorpanden moeten bijdragen aan een beter leefritme van medewerkers. We hebben vooral een omgeving gecreëerd die aansluit bij de eisen van deze tijd. De award is een motivatie om innovatief te blijven inspelen op de veranderende behoeften van de mensen die in onze kantoren werken.”