De teams van EW Facility Services werkzaam bij Crowne Plaza Amsterdam - Schiphol en Rabobank Zeist zijn dit jaar winnaar van de ‘EW Service Award’. Een jaarlijkse onderscheiding waarbij de facilitair dienstverlener op zoek gaat naar de best presterende teams binnen haar organisatie, respectievelijk in de categorieën Hotels en Kantoren, Zorg & Leisure. Kritisch blijven op de eigen dienstverlening, maar ook het creëren van betrokkenheid en het ‘in the picture’ zetten van haar medewerkers zijn voor EW Facility Services belangrijke facetten binnen deze onderscheiding.

De winnende teams ontvingen deze week hun award uit handen van algemeen directeur Bas Cornelissen en manager kwaliteit Caroline van den Berg.

Betrokkenheid

Eén van de doorslaggevende factoren voor het winnen van de award is het uitblinken in betrokkenheid door beide teams, zowel binnen het eigen team als naar de opdrachtgever toe. Het team van Crowne Plaza Amsterdam-Airport wordt daarbij geroemd om haar grote aanpassingsvermogen in de dynamische omgeving kenmerkend voor de hotellerie. Flexibiliteit is de onderscheidende factor van het team bij Rabobank Zeist, bijvoorbeeld door aanpassing van haar dienstverlening aan de continu wisselende bezettingsgraad binnen het kantoorpand. Beide teams winnen een geldprijs die zij zullen gebruiken ten behoeve van een gezamenlijke teamactiviteit.