Gea Everards, directeur van Gul: “Niet alleen bij bestaande opdrachtgevers, maar ook bij potentiële opdrachtgevers waarmee we in gesprek zijn, merken we dat de traditionele dienstverlening sterk aan verandering onderhevig is. Bijvoorbeeld bij document services zien we dat de ontwikkelingen op het gebied van digitalisering een direct effect hebben op het takenpakket van de medewerkers van deze afdeling. Daarom is het belangrijk om nu al voor te sorteren op services die wij op termijn zien veranderen of misschien zelfs zien verdwijnen. Het komt vanuit een intrinsieke motivatie om medewerkers te helpen met een dergelijk verandertraject dat veel impact heeft op hun dagelijkse werkzaamheden. Investeren in menselijk kapitaal door opleiding is daarbij de sleutel. Dit past naadloos op ons multi services concept waarbij we met één Gul team de dienstverlening aan opdrachtgevers integraal benaderen. We trainen onze medewerkers niet alleen vakgericht, maar leren ze vooral om over eigen grenzen heen te kijken en vanzelfsprekend samen te werken met andere partijen binnen de opdrachtgeversportefeuille. Met een tweeledig doel: behoudt van eigen, gemotiveerde, trotse medewerkers en om alle gebouwgebruikers en hun gasten een prettige werkomgeving te bieden.”
Hannet: “Wij vinden het belangrijk dat iedereen binnen Gul wordt benaderd als individu met eigen wensen en behoeften zodat iedereen het gevoel heeft een belangrijke schakel te zijn. Dat jouw werk ertoe doet zodat jouw werkdag eindigt met een tevreden gevoel!”
Hannet heeft zich na haar opleiding (HEAO economie en vreemde talen) gespecialiseerd in loopbaanontwikkeling. Ze heeft bij diverse organisaties ervaring opgedaan (VeiligheidNL, Holiday Inn, Intercontinental, Crowne Plaza en VWR Intl.) als HR manager Operations en/of Human Resources.